Ontwikkeling marketingplan Eetopia

In blok 1.2 van de opleiding Health & Nutrition Science kregen de studenten een opdracht waarbij het vak Marketing de hoofdrol speelde.

Dit project bestond uit het schrijven van een marketingplan voor Eetopia, een bedrijf dat in september 2013 begonnen is met het ontwikkelen en het verkopen van gezonde snacks op basis van superfoods. Samen met drie andere studenten vormden wij de projectgroep SnoepGroep NV (natuurlijk voedsel) en heb ik gedurende het lesblok meegewerkt aan de ontwikkeling van het marketingplan waarin adviezen zijn gegeven omtrent de productlijn voor gezond snoepGoed.

Behaalde resultaat: 8,5/10.

 

 

Nog geen reacties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: