Hello new besties, welcome to my closet

Hi everyone! It’s been a while sinds ik mijn laatste blogpost geplaatst heb. Maar vanaf nu zal ik regelmatig weer wat van me laten horen, promised!

Gisteren ben ik de trotse eigenaar geworden van een paar runners… de Nike Free 5.0 Flash (hello you, new besties!). Waarom? Nou, ik vond, sinds ik merkte dat ik de laatste tijd wat minder intensief gesport heb, mijzelf weer eens moest gaan motiveren. Hoe dan? Ja, die vraag stelde ik me al een aantal weken… Totdat ik me bedacht maar eens mijn workout kleding eens onder de loep te gaan nemen. En dat bracht me op het idee mijn oude, zeer fijne én vertrouwde Asics runners te gaan vervangen. Sorry guys! You were good to me! Na jaren gebruik, waren mijn runners toch eigenlijk wel aan vervanging toe.

Het idee achter deze vervanging is dus motivatie. Heb jij soms ook gebrek aan motivatie? Ik mis soms de motivatie om mijn sportschoenen tevoorschijn te halen om fit te blijven of te worden. Gaat bij mij vaak gepaard met de gedachte nooooooit weer net zo fit en toned te zullen zijn als in mijn ‘jongere’ jaren waarin ik intensief turnde. True to that, and facFullSizeRender (2)e the facts Rach! Toch mag ik echt niet klagen; ik ben gezegend met goede genen, maar bewegen hoort gewoon bij een gezonde levensstijl. En daarnaast, zoveel uren kan ik helaas niet meer in de sportzaal spenderen… Maar de illusie of de gedachte aan toen, helpt me óók te motiveren.

Het enige rest mij nog om tijd te vinden. De tijd om er weer tegenaan te gaan. Ook dan denk ik terug aan mijn turnperiode. Hoe kon ik toen nou tijd hebben om én naar school te gaan, én te sporten, én te socializen, én huiswerk te maken én te rusten? Kon ik het toen dus écht allemaal plannen? Ja, dus. Conclusie; tijd mag ik dus écht niet als excuus gebruiken. Voor voldoende beweging móét ik gewoon tijd maken. Eens?

Ik dwaal weer enorm af merk ik al. Punt was om met jullie te delen dat ook ik soms de motivatie mis, maar dat ik het weer gevonden heb. Het zat goed verstopt onder mijn bed, ergens in een hoekje denk ik. Maar ik heb het gevonden én ik ga er weer 100% tegenaan. Mét mijn Nike runners. Die zal ik niet onder het stof laten verdwijnen. Ik zal regelmatig een update plaatsen. Nu ben ik uiteraard erg benieuwd wat jullie als motivatie gebruiken om toch elke keer weer je gezicht in de buitenlucht of in de sportzaal te tonen. Let me know!

Tags:, , , ,

Categorieën: Health & beauty

Auteur:Rachèl

Combining health and food. That's what I do. I love food, and things that are related to it. I have a passion for cooking and creating new recipes and dedicated my blog to it. My blog is a true reflection of my own taste palet. From cooking, baking, as well as reviews of my favorite restaurants. I dedicate my blog to the ever discerning foodie.

Abonneren

Abonneer op onze RSS feed en sociale profielen om updates te ontvangen.

Nog geen reacties

Geef een reactie

